loading...
صدا دانلود | SedaDownload
آخرین ارسال های انجمن
عبدالله بازدید : 863 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (1)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی از داریوش اقدامی و مهرداد سورنا به نام سرنوشت

ترانه: مهرداد سورنا , آهنگسازی و تنظیم: داریوش اقدامی , میکس و مستر: ایمان احمدزاده

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ سرنوشت از داریوش اقدامی و مهرداد سورنا

♫♫♫♫♫

پخش آنلاین آهنگ سرنوشت از داریوش اقدامی و مهرداد سورنا

♫♫♫♫♫

کد پخش آنلاین آهنگ سرنوشت از داریوش اقدامی و مهرداد سورنا برای وبلاگ و وبسایت

♫♫♫♫♫

متن آهنگ سرنوشت از داریوش اقدامی و مهرداد سورنا

♫♫♫♫♫

تماشا کن این حال و روز منو


ببین من چقدر سرد و افسرده ام


نمیدونی چی سرم اومده


ببین من چجوری زمین خورده ام


هنوزم هوای تو توی سرم


به یاد تو دارم قدم میزنم


هنوزم صدای تو تو گوشمه


تورو اشتباهی صدا میزنم


صدا میزنم صدا میزنم صدا میزنم


♫♫♫


مثه دیوونه ها شدم هر شب تو این خیابونا


هر شب پرسه میزنم به یاد تو تو بارونا


وقتی دلتنگ میشم چشمای من خیس میشه


وقتی بارون از چتر من سرریز میشه


یاد خاطرات تو میفتم زیر بارون


دو تایی با هم بودیم بی چتر تو خیابون


وقتی میرسی بهم گرمای دستامون


شونه به شونه میرفتیم زیر بارون


زیر بارون زیر بارون زیر بارون


♫♫♫


نمیدونم الان کی جای منه


کی داره کنارت قدم میزنه


کی شب ها موهاتو میبنده واست


روی تخت اون به جای منه


تورو سرنوشت از من آسون گرفت


تو رفتی و چشمامو بارون گرفت


تو بودی که حال دلم خوب بود


تو رفتی و تنهایی جاتو گرفت


جاتو گرفت جاتو گرفت جاتو گرفت


♫♫♫


مثه دیوونه ها شدم هر شب تو این خیابونا


هر شب پرسه میزنم به یاد تو تو بارونا


وقتی دلتنگ میشم چشمای من خیس میشه


وقتی بارون از چتر من سرریز میشه


یاد خاطرات تو میفتم زیر بارون


دو تایی با هم بودیم بی چتر تو خیابون


وقتی میرسی بهم گرمای دستامون


شونه به شونه میرفتیم زیر بارون


زیر بارون زیر بارون زیر بارون

 

♫♫♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت صدا دانلود در پایگاه و ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی به ثبت رسیده است لذا از قرار دادن آهنگ های غیر مجاز (سیاسی ، رپ غیر مجاز و هر نوع آهنگی که به نوعی محتوای غیر اخلاقی یا مجرمانه دارد) معذوریم. ضمنا با کمال احترام به قانون کپی رایت ، فقط آثاری در سایت صدا دانلود قرار می گیرند که صاحبان اثر رضایت کامل را نسبت به درج اثر خود در سایت داشته باشند
آدرس های ورودی سایت
www.seda-dl.ir
www.sedadownload.rozblog.com
شروع فعالیت سایت : مرداد ماه 1390


ابر چسب ها:

صدا دانلود، آهنگ جدید، دانلود آهنگ، دانلود موزیک، آهنگ مجاز، آهنگ، sedadownload، sedadanlod، seda-dl.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی