loading...
صدا دانلود | SedaDownload
آخرین ارسال های انجمن
عبدالله بازدید : 539 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای میثم ابراهیمی به نام تو و من

تنظیم: معین رهبر / گیتار: فرشید ادهمی / ترانه: مهرزاد امیرخانی / موزیک: مرتضی پاشایی

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ تو و من از میثم ابراهیمی

♫♫♫♫♫

پخش آنلاین آهنگ تو و من از میثم ابراهیمی

♫♫♫♫♫

کد پخش آنلاین آهنگ تو و من از میثم ابراهیمی برای وبلاگ و وبسایت

♫♫♫♫♫

متن آهنگ تو و من از میثم ابراهیمی

♫♫♫♫♫

میگیره دلم از چشای تو که اشکیه وقتی گریه میکنی دلم میخواد بمیرم


بازونی میشم از هوای ابری چشات چجوری غم رو از نگاه تو بگیرم


تقصیر من بوده حالت اگه اینه دنیای ما دو تا همیشه غمگینه گریه نکن دیگه دنیا همینه


♫♫♫


خیلی دوست دارم باور نداری کم میشی از منو هی کم میاری


احساس بین ما که گفتنی نیست یکی شدیم با هم تو و منی نیست


از من دلت پره هی بیقراری باید یکم دیگه طاقت بیاری


گریه نکن بذار آروم بگیرم وقتی تو دلخوری میخوام بمیرم


♫♫♫


به خدا به تو بستس این نفس که میکشم دوست ندارم این همه چشاتو غم بگیره


به خدا نمیدونم چه حالیم عزیزم واسه رفتن تو خیلی خیلی خیلی دیره


احساسم رو هرگز هیچکی نمیدونه تاریک و سرده رنگای این خونه


این حال و روزمه یادت بمونه


♫♫♫


خیلی دوست دارم باور نداری کم میشی از منو هی کم میاری


احساس بین ما که گفتنی نیست یکی شدیم با هم تو و منی نیست


از من دلت پره هی بیقراری باید یکم دیگه طاقت بیاری


گریه نکن بذار آروم بگیرم وقتی تو دلخوری میخوام بمیرم

 

♫♫♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت صدا دانلود در پایگاه و ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی به ثبت رسیده است لذا از قرار دادن آهنگ های غیر مجاز (سیاسی ، رپ غیر مجاز و هر نوع آهنگی که به نوعی محتوای غیر اخلاقی یا مجرمانه دارد) معذوریم. ضمنا با کمال احترام به قانون کپی رایت ، فقط آثاری در سایت صدا دانلود قرار می گیرند که صاحبان اثر رضایت کامل را نسبت به درج اثر خود در سایت داشته باشند
آدرس های ورودی سایت
www.seda-dl.ir
www.sedadownload.rozblog.com
شروع فعالیت سایت : مرداد ماه 1390


ابر چسب ها:

صدا دانلود، آهنگ جدید، دانلود آهنگ، دانلود موزیک، آهنگ مجاز، آهنگ، sedadownload، sedadanlod، seda-dl.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی