loading...
صدا دانلود | SedaDownload
آخرین ارسال های انجمن
عبدالله بازدید : 701 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی از کاروئل بنام نگو نه

ترانه: کاروئل , تنظیم: محمد یعغوبیان

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ نگو نه از کاروئل

♫♫♫♫♫

پخش آنلاین آهنگ نگو نه از کاروئل

♫♫♫♫♫

کد پخش آنلاین آهنگ نگو نه از کاروئل برای وبلاگ و وبسایت

♫♫♫♫♫

متن آهنگ نگو نه از کاروئل

♫♫♫♫♫

با اینکه دلمو با حرفات سوزوندی


با اینکه خیلی وقتا پیش من نموندی


اما من عشقمو واسه تو گذاشتم


اما من همه جوره واست کم نذاشتم


♫♫♫


دوست دار دوست دارم عشق من


دوست دارم قلبمو نشکن


دوست دارم دوست دارم میدونی


بگو تو هم قدرمو میدونی


نذار که غم بگیره خونم رو


هنوز سرت جاش رو شونمو


نذار کسی اشکاتو ببینه


نذار کسی جای من بشینه


♫♫♫


نه نگو منو نمیخوای و نگو نه


نگو میری و نمیای نگو نه


میدونم میمیرم اگه دستاتو نگیرم


نگو از پیش تو میرم نگو نه


نه نگو منو نمیخوای و نگو نه


نگو میری و نمیای نگو نه


میدونم میمیرم اگه دستاتو نگیرم


نگو از پیش تو میرم

 

♫♫♫


با اینکه دلمو با حرفات سوزوندی


با اینکه خیلی وقتا پیش من نموندی


دوست دار دوست دارم عشق من


دوست دارم قلبمو نشکن


دوست دارم دوست دارم میدونی


بگو تو هم قدرمو میدونی


♫♫♫


نه نگو منو نمیخوای و نگو نه


نگو میری و نمیای نگو نه


میدونم میمیرم اگه دستاتو نگیرم


نگو از پیش تو میرم نگو نه


نه نگو منو نمیخوای و نگو نه


نگو میری و نمیای نگو نه


میدونم میمیرم اگه دستاتو نگیرم


نگو از پیش تو میرم


♫♫♫


دوست دار دوست دارم عشق من


دوست دارم قلبمو نشکن


دوست دارم دوست دارم میدونی


بگو تو هم قدرمو میدونی

 

♫♫♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت صدا دانلود در پایگاه و ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی به ثبت رسیده است لذا از قرار دادن آهنگ های غیر مجاز (سیاسی ، رپ غیر مجاز و هر نوع آهنگی که به نوعی محتوای غیر اخلاقی یا مجرمانه دارد) معذوریم. ضمنا با کمال احترام به قانون کپی رایت ، فقط آثاری در سایت صدا دانلود قرار می گیرند که صاحبان اثر رضایت کامل را نسبت به درج اثر خود در سایت داشته باشند
آدرس های ورودی سایت
www.seda-dl.ir
www.sedadownload.rozblog.com
شروع فعالیت سایت : مرداد ماه 1390


ابر چسب ها:

صدا دانلود، آهنگ جدید، دانلود آهنگ، دانلود موزیک، آهنگ مجاز، آهنگ، sedadownload، sedadanlod، seda-dl.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی