loading...
صدا دانلود | SedaDownload
آخرین ارسال های انجمن
عبدالله بازدید : 533 سه شنبه 24 آذر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبای صالح رضایی بنام منطقی نیست

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ منطقی نیست از صالح رضایی

♫♫♫♫♫

پخش آنلاین آهنگ منطقی نیست از صالح رضایی

♫♫♫♫♫

کد پخش آنلاین آهنگ منطقی نیست از صالح رضایی برای وبلاگ و وبسایت

♫♫♫♫♫

متن آهنگ منطقی نیست از صالح رضایی

♫♫♫♫♫

نه میتونم از فکر تو در بیامو


بذارم ببینی تو دلتنگیامو


نه میشه به احساسه تو دل ببندم


تا کی از رو عادت تو غصه بخندم


به کی میشه گفت حالی که من شدم رو


ندیده بگیرم تو رو یا خودم رو


تویه این دو راهی تویی انتخابم


ولی دوری از من تو حتی تو خوابم


کتار اومدن با نگاهه تو سخته


نشستن یه جا چشم به راهه تو سخته


نه میشه که دستاتو تو دست بگیرم


نه میشه خودم رو ازت پس بگیرم


نه این حس دیگه کمتر از عاشقی نیست


علاقم به چشمات دیگه منطقی نیست


چطور عشقتو از تو قلبم درارم


گذشتن ازت دل میخواد که ندارم

به امید کی باید از تو گذر کرد


با شانسی که دارم نمیشه خطر کرد


میدونم که چارم ازت رد شدن نیست


تو عشقه تو جایه مردد شدن نیست


میخوام ماله من شی ولی ترسم اینه

 


که خوبیمو قلبت تظاهر ببینه


نفهمی از عشقت سرم اومده چی


به قدری بشم خوب که تو دل زده شی

 

کتار اومدن با نگاهه تو سخته


نشستن یه جا چشم به راهه تو سخته


نه میشه که دستاتو تو دست بگیرم


نه میشه خودم رو ازت پس بگیرم


نه این حس دیگه کمتر از عاشقی نیست


علاقم به چشمات دیگه منطقی نیست


چطور عشقتو از تو قلبم درارم


گذشتن ازت دل میخواد که ندارم

 

♫♫♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت صدا دانلود در پایگاه و ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی به ثبت رسیده است لذا از قرار دادن آهنگ های غیر مجاز (سیاسی ، رپ غیر مجاز و هر نوع آهنگی که به نوعی محتوای غیر اخلاقی یا مجرمانه دارد) معذوریم. ضمنا با کمال احترام به قانون کپی رایت ، فقط آثاری در سایت صدا دانلود قرار می گیرند که صاحبان اثر رضایت کامل را نسبت به درج اثر خود در سایت داشته باشند
آدرس های ورودی سایت
www.seda-dl.ir
www.sedadownload.rozblog.com
شروع فعالیت سایت : مرداد ماه 1390


ابر چسب ها:

صدا دانلود، آهنگ جدید، دانلود آهنگ، دانلود موزیک، آهنگ مجاز، آهنگ، sedadownload، sedadanlod، seda-dl.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی