loading...
صدا دانلود | SedaDownload
آخرین ارسال های انجمن
عبدالله بازدید : 1331 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (1)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مرتضی اشرفی بنام ای وای

ترانه و آهنگ سازی: سروش موسوی , تنظیم: آرش عابدی

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ ای وای از مرتضی اشرفی با کیفیت 320

♫♫♫♫♫

پخش آنلاین آهنگ ای وای از مرتضی اشرفی

آهنگ ای وای از مرتضی اشرفی.jpg&width=430&showvolume=1&showinfo=1&autoplay=0&height=300&skin=http://up.seda-dl.ir/download/696559/minima.zip" type="application/x-shockwave-flash">آهنگ ای وای از مرتضی اشرفی.jpg&width=430&showvolume=1&showinfo=1&autoplay=0&height=300&skin=http://up.seda-dl.ir/download/696559/minima.zip" />

♫♫♫♫♫

کد پخش آنلاین آهنگ ای وای از مرتضی اشرفی برای وبلاگ و وبسایت

♫♫♫♫♫

متن آهنگ ای وای از مرتضی اشرفی

♫♫♫♫♫

مهربون دوست داشتنی میدونی که قلب منی


میدونی که من میمیرم اگه که ازم دل بکنی


قهر میکنی دمدمی شدی سربه سر من میذاری


نارحتم میکنی ولی بعدش از دلم در میاری


ای وای تورو دوست دارم بیا


ای وای بی تو کم میارم بیا


عشقم مال منی فقط خودم


بی من تو دیگه هیچ جا نریا


ای وای تورو دوست دارم بیا


ای وای بی تو کم میارم بیا


عشقم مال منی فقط خودم


بی من تو دیگه هیچ جا نریا


ندیدنت سرم نمیشه باید باشی پیشم همیشه


به جون تو خودت میدونی دلم برات یه ذره میشه


نکنه بزنه به سرت بری بشم من در به درت


میمیرم من اگه یه روزی نداشته باشم هیچ خبرت


ای وای تورو دوست دارم بیا


ای وای بی تو کم میارم بیا


عشقم مال منی فقط خودم


بی من تو دیگه هیچ جا نریا


ای وای تورو دوست دارم بیا


ای وای بی تو کم میارم بیا


عشقم مال منی فقط خودم


بی من تو دیگه هیچ جا نریا


ای وای تورو دوست دارم بیا


ای وای بی تو کم میارم بیا


عشقم مال منی فقط خودم


بی من تو دیگه هیچ جا نریا


ای وای تورو دوست دارم بیا


ای وای بی تو کم میارم بیا


عشقم مال منی فقط خودم


بی من تو دیگه هیچ جا نریا

♫♫♫♫♫

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهسا جوان در تاریخ 1394/08/13 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

ریتم جالبی داره خیلی عالی. ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت صدا دانلود در پایگاه و ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی به ثبت رسیده است لذا از قرار دادن آهنگ های غیر مجاز (سیاسی ، رپ غیر مجاز و هر نوع آهنگی که به نوعی محتوای غیر اخلاقی یا مجرمانه دارد) معذوریم. ضمنا با کمال احترام به قانون کپی رایت ، فقط آثاری در سایت صدا دانلود قرار می گیرند که صاحبان اثر رضایت کامل را نسبت به درج اثر خود در سایت داشته باشند
آدرس های ورودی سایت
www.seda-dl.ir
www.sedadownload.rozblog.com
شروع فعالیت سایت : مرداد ماه 1390


ابر چسب ها:

صدا دانلود، آهنگ جدید، دانلود آهنگ، دانلود موزیک، آهنگ مجاز، آهنگ، sedadownload، sedadanlod، seda-dl.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی