loading...
صدا دانلود | SedaDownload
آخرین ارسال های انجمن
عبدالله بازدید : 774 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از سینا شعبانخانی بنام من بی تو

ترانه و ملودی: سینا شعبانخانی , تنظیم, میکس و مستر: حامد برادران

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ من بی تو از سینا شعبانخانی

♫♫♫♫♫

پخش آنلاین آهنگ من بی تو از سینا شعبانخانی

♫♫♫♫♫

کد پخش آنلاین آهنگ من بی تو از سینا شعبانخانی برای وبلاگ و وبسایت

♫♫♫♫♫

متن آهنگ من بی تو از سینا شعبانخانی

♫♫♫♫♫

من بی تو دنیام جهنم


من بی تو حرفام پر از غم


من بی تو دردام قدّ دریاست


من بی تو اشکام می ریزه


خاطرِت واسم عزیزه


من بی تو دردام قدّ دریاست


♫♫♫


من بی تو طاقت ندارم بیا


من بی تو یک بی قرارم بیا


من بی تو آرامشی و قراری توی دلم ندارم بیا


من بی تو طاقت ندارم بیا


من بی تو یک بی قرارم بیا


من بی تو طاقت ندارم


چشم انتظارم


یه بیقرارم بیا


♫♫♫


عاشق تر از من رو زمین


پیدا نمی شه نازنین


دیوونگی کن تا که من


دیوونه شم عاشق ترین


عاشق تر از من رو زمین


پیدا نمی شه نازنین


دیوونگی کن تا که من


دیوونه شم عاشق ترین


♫♫♫


من بی تو دنیام جهنم


من بی تو حرفام پر از غم


من بی تو دردام قدّ دریاست


من بی تو اشکام می ریزه


خاطرِت واسم عزیزه


من بی تو دردام قدّ دریاست


♫♫♫


من بی تو طاقت ندارم بیا


من بی تو یک بی قرارم بیا


من بی تو آرامشی و قراری توی دلم ندارم بیا


من بی تو طاقت ندارم بیا


من بی تو یک بی قرارم بیا


من بی تو طاقت ندارم


چشم انتظارم


یه بیقرارم بیا


♫♫♫


عاشق تر از من رو زمین


پیدا نمی شه نازنین


دیوونگی کن تا که من


دیوونه شم عاشق ترین


عاشق تر از من رو زمین


پیدا نمی شه نازنین


دیوونگی کن تا که من


دیوونه شم عاشق ترین

 

♫♫♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت صدا دانلود در پایگاه و ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی به ثبت رسیده است لذا از قرار دادن آهنگ های غیر مجاز (سیاسی ، رپ غیر مجاز و هر نوع آهنگی که به نوعی محتوای غیر اخلاقی یا مجرمانه دارد) معذوریم. ضمنا با کمال احترام به قانون کپی رایت ، فقط آثاری در سایت صدا دانلود قرار می گیرند که صاحبان اثر رضایت کامل را نسبت به درج اثر خود در سایت داشته باشند
آدرس های ورودی سایت
www.seda-dl.ir
www.sedadownload.rozblog.com
شروع فعالیت سایت : مرداد ماه 1390


ابر چسب ها:

صدا دانلود، آهنگ جدید، دانلود آهنگ، دانلود موزیک، آهنگ مجاز، آهنگ، sedadownload، sedadanlod، seda-dl.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی