loading...
صدا دانلود | SedaDownload
آخرین ارسال های انجمن
عبدالله بازدید : 593 پنجشنبه 21 آبان 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از علیشمس و مهدی جهانی به اسم آروم آروم

ترانه و آهنگ: مهدی جهانی , ترانه رپ: اردلان طعمه , تنظیم: فرزان فرخی

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ آروم آروم از علیشمس و مهدی جهانی

♫♫♫♫♫

پخش آنلاین آهنگ آروم آروم از علیشمس و مهدی جهانی

♫♫♫♫♫

کد پخش آنلاین آهنگ آروم آروم از علیشمس و مهدی جهانی برای وبلاگ و وبسایت

♫♫♫♫♫

متن آهنگ آروم آروم از علیشمس و مهدی جهانی

♫♫♫♫♫

عشق من صدات آرامش محضه عشق من


به همه دنیا می ارزه عشق من


به دلم میشینه حرفات عشق من


فوق العادست اون چشمات

آروم آروم اومد بارون شدیم عاشق زدیم بیرون


اومد نم نم نشست شبنم رو موهامون رو موهامون


آروم آروم اومد بارون شدیم عاشق زدیم بیرون


اومد نم نم نشست شبنم رو موهامون رو موهامون

منو جا بده تو دلت


بذار رابطه خوب بشه بینمون


صدا خنده هامون تو آسمون ها بره


منم واسه اون واسه اون چشای ناز خوشگلت


خاصه احساسمون دل کندن از تو مشکله


بارون زده ؛ میاد رو شونم آروم سرت


عشق منو تو قانون نداره دلامون


خرابو دور از هم


چشامون تره


عشق تو من و جادو کرد


زیر بارون زد داغون کرد


این دل واموندمو


خانومم بد شدم آلودت


بد شدم آلودت

♫♫♫

اشک من مثل بارون پر احساسه


اشک من دستای تو رو می شناسه


آرومم انگار اون بالا رو ابرام


دیوونه تو رو دیوونه وار میخوام

آروم آروم اومد بارون شدیم عاشق زدیم بیرون


اومد نم نم نشست شبنم رو موهامون رو موهامون


آروم آروم اومد بارون شدیم عاشق زدیم بیرون


اومد نم نم نشست شبنم رو موهامون رو موهامون

♫♫♫♫♫

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت صدا دانلود در پایگاه و ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی به ثبت رسیده است لذا از قرار دادن آهنگ های غیر مجاز (سیاسی ، رپ غیر مجاز و هر نوع آهنگی که به نوعی محتوای غیر اخلاقی یا مجرمانه دارد) معذوریم. ضمنا با کمال احترام به قانون کپی رایت ، فقط آثاری در سایت صدا دانلود قرار می گیرند که صاحبان اثر رضایت کامل را نسبت به درج اثر خود در سایت داشته باشند
آدرس های ورودی سایت
www.seda-dl.ir
www.sedadownload.rozblog.com
شروع فعالیت سایت : مرداد ماه 1390


ابر چسب ها:

صدا دانلود، آهنگ جدید، دانلود آهنگ، دانلود موزیک، آهنگ مجاز، آهنگ، sedadownload، sedadanlod، seda-dl.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی