loading...
صدا دانلود | SedaDownload
آخرین ارسال های انجمن
عبدالله بازدید : 547 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبای دی جی AMB بنام تمومش کن

ترانه و آهنگسازی: آرش AP , تنظیم: سعید انصار

♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ تمومش کن از دی جی AMB

♫♫♫♫♫

پخش آنلاین آهنگ تمومش کن از دی جی AMB

♫♫♫♫♫

کد پخش آنلاین آهنگ تمومش کن از دی جی AMB برای وبلاگ و وبسایت

♫♫♫♫♫

متن آهنگ تمومش کن از دی جی AMB

♫♫♫♫♫

با تو بودن هنوزم حسرت زندگیم بعد تو دیگه از دست رفته


نگو که دیگه بی عبورم تموم جاده ها از تو دورند


♫♫♫♫


من نمیتونم ببینم من نبودت رو نمیتونم بیا دیگه تمومش کن


نمی مونم من نباشی من به جون تو میخوام بازم بیاری تو همون عشق رو


من نمیتونم ببینم من نبودت رو نمیتونم بیا دیگه تمومش کن


نمی مونم من نباشی من به جون تو میخوام بازم بیاری تو همون عشق رو


♫♫♫♫


من نمیتونم ببینم من نبودت رو نمیتونم بیا دیگه تمومش کن


نمی مونم من نباشی من به جون تو میخوام بازم بیاری تو همون عشق رو


من نمیتونم ببینم من نبودت رو نمیتونم بیا دیگه تمومش کن


نمی مونم من نباشی من به جون تو میخوام بازم بیاری تو همون عشق رو

♫♫♫♫♫

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت صدا دانلود در پایگاه و ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی به ثبت رسیده است لذا از قرار دادن آهنگ های غیر مجاز (سیاسی ، رپ غیر مجاز و هر نوع آهنگی که به نوعی محتوای غیر اخلاقی یا مجرمانه دارد) معذوریم. ضمنا با کمال احترام به قانون کپی رایت ، فقط آثاری در سایت صدا دانلود قرار می گیرند که صاحبان اثر رضایت کامل را نسبت به درج اثر خود در سایت داشته باشند
آدرس های ورودی سایت
www.seda-dl.ir
www.sedadownload.rozblog.com
شروع فعالیت سایت : مرداد ماه 1390


ابر چسب ها:

صدا دانلود، آهنگ جدید، دانلود آهنگ، دانلود موزیک، آهنگ مجاز، آهنگ، sedadownload، sedadanlod، seda-dl.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی