loading...
صدا دانلود | SedaDownload
آخرین ارسال های انجمن
عبدالله بازدید : 725 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)

آهنگ بسیار زیبا از مسیح و آرش AP به اسم هنوزم همونم

+متن آهنگ

دانلود آهنگ هنوزم همونم از مسیح و آرش AP

از لینک دیگر

دانلود آهنگ هنوزم همونم از مسیح و آرش AP

از لینک دیگر

دانلود آهنگ هنوزم همونم از مسیح و آرش AP

--------------------

متن آهنگ مسیح و آرش اِی پی – هنوزم همونم
 
من هنوز همونم
من هنوز همونم
هنوزم گریه هام بی صداس
تو همونی ، اونی که واسه من یه اشتباس
من بودم ، کسی که به خاطرت کشید کنار
از رو عمد ، گذاشتی تو قلبشو به زیر پات
من هنوز همونم
همونی که به خاطرت تو رو همه در اومد
من هنوز همونم ، اونی که زندگیشو داده پای تو من بودم
من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو میخونم
همونم ، همونی که بخاطرت تو رو همه دراومد
من هنوز همونم اونی که زندگیشو داده پای تو من بودم
من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو میخونم

--------------------

نگاهت همونه
نگاهی که میگشت دنبال یه بهمونه
مال دیگرونه
دلی که دل بخاطرش با همه بد بوده
مال من بوده
اون زندگی که دیگه نابوده
آره من اونم
اونی که بین ما تنها مونده
من هنوز همونم
همونی که به خاطرت رو همه در اومد
من هنوز همونم ، اونی که زندگیشو داده پای تو من بودم
من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو میخونم
همونم ، همونی که بخاطرت رو همه دراومد
من هنوز همونم اونی که زندگیشو داده پای تو من بودم
من همون دیوونم که هنوز دارم به عشق تو میخونم

--------------------

قبل از دانلود آنلاین گوش دهید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic

سایت صدا دانلود در پایگاه و ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی به ثبت رسیده است لذا از قرار دادن آهنگ های غیر مجاز (سیاسی ، رپ غیر مجاز و هر نوع آهنگی که به نوعی محتوای غیر اخلاقی یا مجرمانه دارد) معذوریم. ضمنا با کمال احترام به قانون کپی رایت ، فقط آثاری در سایت صدا دانلود قرار می گیرند که صاحبان اثر رضایت کامل را نسبت به درج اثر خود در سایت داشته باشند
آدرس های ورودی سایت
www.seda-dl.ir
www.sedadownload.rozblog.com
شروع فعالیت سایت : مرداد ماه 1390


ابر چسب ها:

صدا دانلود، آهنگ جدید، دانلود آهنگ، دانلود موزیک، آهنگ مجاز، آهنگ، sedadownload، sedadanlod، seda-dl.ir

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی